FAQ

FAQ

Czym jest nasza subskrypcja?

To regularna wysyłka paczek z karmą wprost w Twoje ręce. Masz do wyboru kilka smaków karmy i ich rozmiarów. Sam/a decydujesz, z którą chcesz się zaprzyjaźnić na dłużej. Potem wybierasz częstotliwość wysyłki - co tydzień, co dwa tygodnie, co miesiąc llub co dwa miesiące i podpinasz kartę płatniczą. A resztą zajmiemy się my. Regularnie pobieramy opłatę i wysyłamy do Ciebie tę samą karmę. W dowolnym momencie możesz oczywiście zrezygnować z subskrybcji.


Czy muszę zakładać konto?

Założenie konta zajmie Ci dosłownie kilka chwil, a jest ono niezbędne do tego by sukskrybcja była możliwa. Dzięki temu masz również stały dostęp do podglądu swoich zamówień.
Gwarantujemy Ci, że wszystkie dane zebrane w panelu klienta wykorzystujemy jedynie do tego, by zrealizować usługę dostawy karmy dla Twojego pupila. Twoje dane nigdzie indziej nie są przekazywane czy sprzedwane.



Czy mogę anulować swoją subskrypcję?

Co prawda będzie nam przykro, ale tak – oczywiście, że możesz. Działamy bez zobowiązań – płacisz tylko wtedy, kiedy korzystasz z naszych usług. Możesz skorzystać z opcji anulowania do 48 godzin przed pobraniem płatności za kolejny okres. Po tym terminie anulacja będzie dotyczyć dopiero następnej płatności. Więc warto przypilnować tej daty. Anulowania subskrypcji możesz dokonać po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce SUBSKRYBCJA.


Co muszę zrobić, żeby dostać kolejne zamówienie?

Zupełnie nic! I to jest najlpesze 🙂 Na początku wybierasz profile smakowe, ilość paczek i częstotliwość otrzymywania zamówień. A później już tylko otrzymujesz informacje, że Twoja paczka jest w drodze. Proste? Proste!


Kiedy będę dostawać karmę w subskrypcji?

Paczuchę nadajemy w wybrany przez Ciebie sposób (kurier lub paczkomat InPost) w ciągu 48h od momentu pobrania płatności.